NO A LOS RESIDUOS

Las sucesivas acciones de protesta de los activistas antinucleares alemanes bloquearon hoy el avance del tren cargado de basura radiactiva. El convoy, con 11 contenedores tipo “castor” y 2.500 toneladas de residuos tóxicos, apenas ha conseguido avanzar durante toda la noche y sobres las primeras horas de la mañana.Cerca de unas 2.500 personas organizadon una gran “sentada” sobre las vías.

Desde el pasado jueves, un día antes de que partiera desde la planta de tratamiento de residuos de Le Hague (Francia) el tren “castor”, las manifestaciones, las acciones de protesta y los enfrentamientos entre activistas y policías han sido frecuentes en las localidades próximas al cementerio nuclear alemán. Los manifestante llegaron a cubrir las vias con hormigón e incluso se encadenaron a las vías.

Oficialmente los contenedores tenían que haber llegado el domingo pero aún no se sabe cuando llegarann a Gorleben(mas informacion en:http://www.elmundo.es/elmundo/2010/11/09/internacional/1289305148.html)
Esta acción fue aplaudida por el experto en residuos nucleares de Greenpeace, Mathias Edler.

La policía alemana ha aplicado este año una estrategia de “tolerancia  cero” frente a los activistas, ya que segun ellos eran atacados con cócteles momolotov, bengalas y piedras, mientras que los activistas y los medios de comunicación han destacado el abundante uso de cañones de agua, pelotas de goma y gases lacrimógenos por parte de las fuerzas de seguridad.

En los últimos años estes acontecimientos son  frecuentes, pero este en concreto resulta extraño ya que, la chanceler Angela Merkel, anunció el apagon nuclear para el año 2022(mas informacion en:http://www.elmundo.es/elmundo/2011/05/30/internacional/1306708829.html).

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Curso 2011-2012, Medio Ambiente, Ecoloxía. Ligazón permanente.

8 Responses to NO A LOS RESIDUOS

  1. É moi interesante en canto actualidade pero non falas de nada científico e non tes ningún estudo dunha revista especializada detrás.

  2. fabiansjs di:

    Bo artículo ainda que houbo partes do texto que non cheguei a comprendelas. Un exemplo, e que dis que os manifestantes cubriron as vías con “hormigon” pero non cheguei a saber que pasou con esos manifestantes. ¿ Pasáronlle por riba? ou ¿ Como desaloxaron?

    Seguido de eso, pareceme bastante curioso que digan os policias que atacaban con: cañóns de auga, pelotas de goma e os activistas se mostraran tan radicais o decir que lle atacaban con cócteles, bengalas etc.

    Por último, creo que deberias repasar as ligazóns do artículo, xa que o enlace “http://www.elmundo.es/elmundo/2010/11/09/internacional/1289305148.html)” non funciona. Tamen hai algunha falta en “molotov” que puxeches “momolotov”. Pero polo resto todo ben, digocho pa que repases o artigo.

    Fabián Sende 1b2

  3. En canto o tema do hormigón e os manifestantes no artigo non poñía nada o artiggo.

  4. Faltache a opinion persoal, pareceme un tema moi interesante, e como ben di David, non hai ningunha paxina cientifica que corrobore o que ti estas a decir.

  5. Efectivamente, como apunta Fabián o teu vínculo á noticia de El Mundo, non funciona. Pero o fundamental é o comentario de David, o teu post non se axusta ao que se pide neste blog (non por iso deixa de ser interesante, pero non vale).

  6. Este articulo é moi interesante, xa que o tema do medio ambiente é hoxe en dia un tema moi en auxe, preocupados como esta a nosa sociedade por problemas como o cambio climatico, e as altas emisions de materiais tóxicos.
    Estaría ben saber como é o ”tren castor”, que caracteristicas ten etc. Tamén sería interesante coñecer a relacion de Alemania cos residuos tóxicos, é de agora ou xa ven de lonxe?

    Por todo o resto pareceume unha boa idea da que facer o artigo.
    Un saúdo.

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s