Dinosaurios en la NASA?

El Centro Espacial Goddard de Estados Unidos hallaron una huella de un dinosaurio. La huella corresponde a un dinosaurio que vivió en el Cretácico.

Este descubrimiento hecho por Ray Stanford ,un paleontólogo aficcionado que ya halló más descubrimientos en Maryland es validado por la NASA pero serán los expertos quién confirmen esta tesis y la busca de más restos fósiles.

Corresponde a un nodosauros que es una especie de dinosaurio anquilosaurio ( herbívoro , cuadrúpedo).

Este descubrimiento fué presentado a un profesor de la Universidad de Johns Hopkins, quién asesoró en 1993 al equipo de Steven Spielberg para la película Parque Jurásico.

Por ahora la NASA ha pedido que no se releve el lugar exacto dónde se dió con esta especie ya que no quieren que se cree una atración turística.

Opinión personal: Me parece un descubrimiento interesante ya que se trata de un antepasado de hace millones de años y que no dieran antes con el, nin se lo imaginarían. Resultó impactante para todos ya que están caminando por dónde un dinosaurio habitó hace mucho tiempo. Pero esta noticia aún está muy light, queda mucho por investigar y dar a conocer.

Fuente de información: http://www.20minutos.es/noticia/1566611/0/descubren/huella-dinosaurio/nasa/

Fuente original: http://www.20minutos.es/minuteca/nasa/

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Uncategorized. Ligazón permanente.

One Response to Dinosaurios en la NASA?

  1. A noticia é moito máis anecdótica que científica, o cal non é raro tendo en conta a fonte xornalística que consultas.
    >> En fin, se queres seguir con ela, polo menos tes que buscar a auténtica fonte orixinal (non me volvas poñer o 20minutos como fonte orixinal). Non hai un artigo científico detrás, que é o que se pide, pero cando menos hai curiosidades. A túa fonte xa indica que a información procede do Washington Post, así que…
    —> ¡¡¡Entra na páxina do W. Post e busca alí a noticia!!!. É fácil, tódolos xornais teñen un buscador (normalmente na parte superior dereita da páxina). Teclea tres ou catro palabras clave: asunto (dinosaur), lugar (Goddard) e nome do “descubridor”.
    —> O tipo é un crack, curiosea algo por ahí e escribe algo do que descubras
    —> cambia a imaxe!, pon unha das fotos de dinosaurios de Ray Stanford (hai galerias de imaxes ao respecto), xa verás que non é a primeira vez que escriben sobre él no Washington Post.

    >> O teu post non pode quedar como ‘Uncategorized’, tes que escoller una categoría temática
    >> Cando fagas algunha modificación, indícamo por medio dun comentario ao meu comentario

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s